me.....

me.....
yuhuuuu,,,yezzaaaaaaaa

Wednesday, 23 March 2011

Salam,,,hye kawan2,,yezzaaaa,,,

huhu,,da lme rsenye xupdte bl0g,,rndu plak ble tgk org len duk bkk blog!,,,bkn pe,,mggu ni BZ sgt2,, bz dgn pe pon xtaula,,hahhaha,,,(cik mazz2) asyik tdo aje mggu nih,,xtau npe,,pntg letak pala kat bntal pasti tdo,,ble bgn tdo lak len citenye,,asyik lapo aje,,ish,, truk btullah ank dara nih! ape la nk jdi! kan2?? 
esok2 da kwin klu gni prngainye abslah rumah tgga,,hahahha,,so,,pengjarnnye,,kne la ubh perngai dr awl2 lg,,hehhee
ari ni,,mazz nk cte pasal berat bdn,,huhu,,berat bdn mazz skang ni da mlmpau beratnye,,malu ler,,tp jogig malas!,ish2!,asyik mkn2,,mkn,,mkn,,n mkn,,,! smpai ble pon bdn xkurus2 klu duk asyik mkn,,tp tulah gyenye,,mulut ni asyik nk mkn aje! cam nk gam mulut pon ad! biar tahan lapo smggu,,,hahaha,,ape la jd pas tu erk??? nth2 pgsan trus,,,
dlu,,mse time sek,,bdn punyelah susah nk nek,,skang ni bebeza gle! cam dipam-pam gyenyer,,mulut ni 24 jam ckp nk diet tp pd msa yg sme perut duk time mknn,,xplik ker????hahhaha,,adoi,,cik maz2,,ape la nk jd,,,
blom kawin,,bdn da mcm nih,,sok2 da kawin nk msuk pntu umah pon da xmuat! tu lah,,org suh diet mse zmn ank dara dlu xnk,,,ble da kwin bru nk nyesal,,plezz,da xde gne da,,huhu
pas nih,,saya MAZNAH BT ZAKARIA @ PUTERI IMAN MUTIARA,,brjnji akan menguruskan bdn dengan mengamalkan diet yg terbek! cayalah cik mazz,,,yuhuu,,pas ni solidla bdn i,,ahhahaha (brangan xabs2!) hehhee,,asyik brangan je lbih,,tp xpenah wt pon! kali ni buat dgn jayamya! igt,,achve your target! (48kg)  hehhee,,gud luck 4 my self!