me.....

me.....
yuhuuuu,,,yezzaaaaaaaa

Monday, 14 March 2011

Aku & fesyen (**)

sy ni bleyla dikategorikan suke mncube bnda2 bru,,tp besenye da nk msuk patern len,,brulah sy cube patern yg femes pd mse tuh,,hehhe,,firstly ble tgk org pkai, mulelah mulut nih lju je nk mengomen!!! bruklah, xcntiklah! huduhlah! cam org xnrmal lah!  tp ble da try stu,,mlelah cbuk nk pkai slalu,,mgkin da tabiat mnusia da mcm tu kot...kne kat btg idung sndri bru tau! hahahha...
tgk r skang ni, mcm2 jns tdung, slendag, ksut,,smpai blumba2 org nk bgye..adoi,,org yg xde dt nilah yg melopog akhrnye,,trkebil2 tgk org len pkai cntik! eii,,xsbrnye nk kje,,ermm da kje nti,,puaslah melaram,,huhuhu.. nth2 almari pon xmuat da nk smbt coz byk sgt brgnyer...dgn ksutlah, dgn bjulah,,dgn tdungnye lg,,tu blom kira hdbag lg tuh!! besela kan..pompuan ng fesyen mesyen ni memag xleh dpisahkan!!

tgk kasut nih,,cntik kan?? blelah sume ni nk jd kytaan,,hehhee

             tgk kasut ni lak,,cntik kan?? huhu...bgaye kot!!!

* sabar cik mazz sabar...nti ad rezeki dptlah kamu memiliki..hehhe,,ad spe2 nk blnje x???

No comments:

Post a Comment